• Vi gör det möjligt att leva som andra

HR-avdelning

Vi finns här och svarar på frågor inom personalområdet. Vi skriver olika intyg och avtal, svarar på frågor om löner och inkomster och mycket mera!

Anna-Lena Hagström

HR-ansvarig

Som HR-ansvarig är mitt uppdrag att skapa förutsättningar och stöd för att driva och utveckla Kompis Assistans.
Jag har tidigare erfarenhet inom HR-området från olika typer av roller och verksamheter, både inom den privata och statliga sidan.

Kontakta mig


 

Carina Börs

HR-assistent

Jag är behjälplig i frågor som rör schemaläggning samt vårt tidrapporteringssystem Medvind. Jag svarar på allehanda sakfrågor inom personalområdet och avtalsområdet personlig assistans.

Kontakta mig


 

Inger Lundström

Löneadministratör

Jag svarar på frågor gällande din lönespecifikation och skriver arbetsgivar- och andra intyg. Jag ger också information om komptid, semesterdagar och inkomstuppgifter.

Kontakta mig


 

Elisabet Block

Löneadministratör

Jag svarar på frågor gällande din lönespecifikation och skriver arbetsgivar- och andra intyg. Jag ger också information om komptid, semesterdagar och inkomstuppgifter.

Kontakta mig